Disclaimer

Disclaimer atau penafian untuk blog → Panduan Pengguna.

1. DOMAIN
Blog/ website ini berplatformkan blogspot.com (domain percuma blogger).
Segala kesulitan yang dihadapi pengunjung ketika melayari blog/ website ini adalah diluar bidang kuasa pemilik blog/ website dan kami memohon maaf, seperti :
  • server error
  • url redirect
  • hosting problem
  • loading blog
  • etc..


2. ARTIKEL - POST - ENTRY
Segala apa yang dikongsikan di blog/ website ini adalah hasil pencarian menggunakan search engine yang popular dan digilai ramai iaitu 'google.com' yang kemudiannya diolah/ diedit/ diberi nafas baru kembali oleh pemilik blog/ website ini.

Sekiranya terdapat mana-mana artikel/ post/ entry yang melanggar tatasusila dan hak cipta serta mengaibkan mana-mana pihak, maka anda sebagai pembaca/ pengunjung berhak untuk membuat aduan kepada pemilik blog/ website ini. Artikel/ post/ entry tersebut akan segera kami buang jauh di dasar laut dari muncul di blog/ website ini.

3. COPYRIGHT
Segala bentuk penyiaran di dalam blog/ website ini adalah milik pemilik blog/ website iaitu 'admin@panduanpengguna' kecuali disertakan sumber/ link credit.

Sekiranya terdapat ketidakpuasan hati seperti 'copypaste' dan sebagainya boleh diajukan aduan kepada pemilik blog/ website. Aduan anda akan diproses sepantas kilat/ ribut oleh pemilik blog/ website.

4. KOMEN
Sekali lagi ditegaskan bahawasanya segala komen yang masuk/ keluar di dalam blog/ website ini adalah diluar bidang kuasa pemilik 'admin@panduanpengguna'.

Komen-komen tersebut adalah kebebasan pembaca/ pengunjung, namun sekiranya didapati terdapat komen-komen yang berunsurkan lucah, perkauman, spamming, etc.. maka tanpa segan dan silu ianya akan segera dihapus dan dibuang jauh ke dasar tasik untuk dijadikan makanan ikan serta kura-kura.

Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan dan aduan boleh dikemukakan ke alamat email admin di alamat seperti berikut : panduanpenggunaofficial@gmail.com

Jutaan terima kasih diatas sokongan dan kerjasama anda .


0 Response to "Disclaimer"

Post a Comment